Helt fel Robinsonvinnare

Jag vet inte vad jag tycker är mest pinsamt, att jag blir irriterad över att det just var Ellenor som vann eller att jag blir irriterad över någonting så simpelt som ett tv-program. Jag har hejat på Jarmo sedan dag ett, han är en sann överlevare och hade även varit en sann Robinsonvinnare. Ingenting i livet är rättvist, men hur rättvist är det att en person som i princip bara "har varit" vinner (det är i alla fall så jag uppfattar det?) Borde det inte vara svenska folket som skulle fått röstat istället? Då är jag inte så säker på att utgången hade varit densamma. Och ja, jag erkänner att jag är irriterad både över vem som vann och över någonting såhär löjligt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Hoppas du haft en nice Lördag.. =)

2009-05-30 @ 22:59:04
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0