Gårdagen

Igår var en mysig dag. Jag, mamma och mormor tog med oss Bella och Elsa och hade picknik vid Härlanda Tjärn. Vi grillade, solade, pratade och hade det allmänt mysigt. Vi pratade om pappa, det här hade pappa tyckt om, såhär hade pappa sagt, såhär hade pappa gjort. Ungefär som om han fortfarande var med oss. Det är svårt, jag vill bara vara nära honom. Se honom, känna honom. Vara i hans trygga famn. Jag tror, och hoppas att han fortfarande är med oss på sättet han kan. Jag älskar dig pappa. Efter pickniken köpte vi oss varsin glass och satte oss på torget. Årtets första sommarglass ute. Vi blev så trötta av all sol att vi gick in och la oss på soffan i några timmar. Någon middag orkade vi inte heller laga så vi värmde lite fryst fiskgratäng och jag och min syster gick och köpte ännu fler sommarglassar. Kvällen avslutades hemma hos mormor och morfar framför Humorgalan.



Jag är så stolt över lilla Bella som var hur duktig som helst igår.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0