Angående Robinson

Det blev ingen film igår, jag hade helt och hållet glömt bort att det var lördag igår och Robinsonkväll. Jag tyckte personligen att det var riktigt kul att Ellinor tog den första immunitetstatyetten. Däremot så tycker jag inte att hon förtjänar att vinna hela Robinson, hon verkar ha varit alldeles för mycket i bakgrunden för det. Jag tycker att Jarmo eller Anna ska vinna. Jarmo för att han är en kämpe, och Anna för att hon har spelat spelet så pass bra. Att det var Erik som åkte ut igår spelar inte så stor roll, det kändes som om det var hans tur, och Ninas tur nästa gång.

Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Jag har lagt ut en modellbild på min blogg! Jag skulle bli jätte glad ifall du sa vad du tycker! Kram på dig!

2009-05-24 @ 14:42:05
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0