Rask promenad


När jag och Henke var påväg hem i bilen efter att ha varit och handlat inför helgen så såg jag solen höll på att gå ner sådär fantastiskt fint över havet. Jag skyndade mig därför hem, slängde på mig lite varmare kläder, satte systemkameran över halsen och kopplade Bella. Bella som har så korta ben fick små-springa med mig ända ner till havet. När jag sedan hittade ett ställe att fota på märkte jag att batteriet på kameran var slut. Helvete, vad jag svor för mig själv. Så går det när man har så bråttom och inte hinner kolla varken det ena eller det andra. Det var bara till att traska hem igen. Vi fick i alla fall se en vacker solnedgång och så fick både jag och Bella oss en skön promenad.




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0