Tidsfördriv

Lovar du att vara ärlig:
Ja.
Du heter:
Veronica.
Smeknamn:
Veronica.
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Försöker att undvika ledsam musik då tårarna rinner.
Beroende av:
Kärlek, min mamma och choklad.
Vad tror folk om dig:
Just nu? Att jag är en väldigt negativ person.
Stämmer det:
Just nu? Ja, tyvärr. I "vanliga" fall nej, absolut inte, tvärtom.
Vad får du oftast komplimanger för:
Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon:
Har ingen direkt strategi.
Hur imponerar man på dig:
Man gör sitt bästa.
Brukar du skratta för dig själv:
Det händer.
Vad stod det i ditt senast inkomna sms:
Okej, krya på dig.
Vart bor du:
I ett hus i Kullavik.
Trivs du där:
Ja, mycket.
Äger du några converse:
Nej, men vill gärna ha ett par vita.
Sprit, cider, vin eller öl:
Inte öl.
Brukar du bli för full:
Oftast inte.
Vad har du för mobil operatör:
Tre.
Är du allergisk mot någonting:
Har pollenallergi.
Har du haft sex idag:
Nej?
Hur svarar du i mobilen:
Hej, det är Veronica, eller hallå hjärtat!
Vem ringde du senast:
Min kära mor.
Vad sa den du senast pratade i telefonen med:
Min mamma försöker få mig att dricka "Kan Yang".
Antal timmar sömn inatt:
Alldeles för få.
Sov du ensam:
Nej, med både sambo och vovve.
Brukar du komma i tid:
Jag försöker.
När mår du bra:
Det var längesedan jag mådde riktigt bra.
När blev du fotad senast:
Årets dagisbild på jobbet.
Hur känner du dig nu:
Sjuk och ynklig.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart tror jag.
Vad tycker du om fötter:
Ingenting speciellt.
Vad saknar du:
Pappa, alltid pappa.
Hade du en bra kväll igår:
Inte direkt.
Favorit dryck på morgonen:
Vatten, juice eller te.
Rakar du benen:
Mest på sommaren, någon gång ibland resterande årstider.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Mellan klockan nio och elva.
Är du blyg:
Till en viss del.
Sysslar du med någon idrott:
Idrott? Nej, försöker dock att promenera så ofta som möjligt.
Vill du hellre ha mail än brev:
Det beror på.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Faktiskt.
Har du spytt offentligt:
Det har säkert hänt.
Vad skulle du göra om du var kille/tjej för en dag:
Ingen som helst aning.
Är du nöjd med ditt liv:
För några månader sedan var jag det.
Är du bortskämd:
Bortskämd med kärlek.
Vad gör du i morgon:
Då är jag förhoppningsvis frisk.
Vad är det värsta du vet:
Att livet är så orättvist som det faktiskt är.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka:
Väldigt olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild:
Har ingen kändis som förebild.
Vad längtar du till:
Jag längtar tillbaka till då vi var en hel familj.
Har du bra vänner och äkta vänskap:
De bästa.
Vad använder du för shampoo:
Respons.
Vad är det finaste du fått:
Alla mina minnen från förr.
En speciell dag du minns:
Den 28 Juli 2006 då jag och Henke påbörjade våran Europaresa.
Hur gammal är du:
22 år.
Tycker du om någon just nu:
Till och med älskar.
Du samlar på:
Minnen.
Vem ringer du då du är arg/ledsen:
Mamma, Henke, Emilie, mormor eller morfar.
Gillar du golf:
Minigolf.
Vilken tid gick du upp idag:
Kvart över sju.
Har du sovit i din egna säng inatt:
Tack och lov.
Har du strumpor på dig nu:
Rosa tofflor.
Är det okej att gråta:
Jag tycker det.
När grät du senast:
Gråter varje dag.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Ta körkort först och främst.
Bär du glasögon eller linser:
Både och.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Absolut inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Mellan klockan åtta och tio.
Har du piercing:
I öronen, har även haft i nästan, naveln och tungan, usch.
Vill du gifta dig:
Ja, ja, ja!
Vill du ha barn:
Utan tvekan.
Solar du ofta:
På sommaren, i övrigt väldigt sällan.
Är du bra på att laga mat:
Några (enkla) rätter.
Är du flygrädd:
Ibland, ibland inte.
Hur vig är du:
Inte särskilt.
Är du musikalisk:
Inte ett dugg.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten.
Vilken är din favoritglass:
Sandwich pepparkaka.
Tror du på ett liv efter döden:
Jag tror att jag kommer att få träffa min pappa igen.
Tycker du om sushi:
Tveksamt.
Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn eller choklad.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Mamma bor ensam. Och med min söta syster Petra.
Har du tandläkarskräck:
Oh ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska:
Varken eller.
Vilken ögonfärg har du:
Blåa.
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Alldeles för ofta.
Biter du på naglarna:
Nej.
Röker du:
Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du:
Försöker att promenera varje dag.
Senaste låt du hörde:
Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0