Tyra Banks Show


Idag var jag tidigt på jobbet. Vilket var väldigt skönt för idag så hade vi sexton barn, vilket är en väldig skillnad från sex-tio barn som vi har varit de senaste veckorna.

Just nu ligger jag hemma i soffan framför tv:n som visar Tyra Banks Show, där det idag handlar om unga prostituerade tjejer som vill sluta sälja sig själva och bli självständiga. Jag har lärt mig att man aldrig ska uttala sig om hur man tror andra människor känner sig, men hur kan man sjunka så lågt att man över huvud taget kan tänka sig att göra någonting sådant?

Förövrigt så borde jag städa huset istället för att ligga här och lata mig.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0