Thé och mörk choklad

Lilla B är en riktigt liten jäkel imellanåt, inatt ville hon ut och rastas inte mindre än fyra gånger, och nu har hon i princip inte slutat skälla sedan jag kom hem. Jag vet inte om jag ska skälla tillbaka på henne, människovis, eller bara ignorera henne. För jag vet att allt hon vill är att få uppmärksamhet, men hon kan ju inte få uppmärksamhet hela tiden.

Nåja. Just nu väntar jag på att H som är iväg och klipper sig ska komma hem, vi ska åka och handla. Både kylskåp och frys är i princip helt tomma. Så till middag fick vi nöja oss med en frusen vegetarisk lasagne och en vad jag fick höra, äcklig värmepizza. Vilket jag kan nöja mig med, för på listan står för tillfället bara thé och mörk choklad uppskrivet.




Jag retar Bella tillbaka, kan hon så kan jag!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0