Storbak

Idag efter jobbet fick jag för mig att jag skulle baka kanelbullar. Vilket förövrigt är det enda H äter i bakväg så valet var enkelt. Och eftersom jag kände mig snäll som ändå bakar någonting så avancerat (jäsa, jäsa, jäsa) så fick det bli han som fick åka till affären och handla mjölk som var det enda som saknades i receptet. Trodde jag. När han äntligen kom tillbaka med mjölken i kassen kom jag självklart på att pärlsocker måste man ju också ha. Så det var bara att vända i dörren och åka tillbaka till affären, vilket inte han tyckte var särskilt roande. Han fick dock väldigt goda bullar, så han får vara mer än nöjd ändå.



Kommentarer
Postat av: MissCM

Nu blev man ju riktigt sugen på bullar! :P

2009-03-18 @ 19:37:58
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0