Bio - Män Som Hatar Kvinnor


Idag ska jag och min kära H på Bio. För det första så minns jag knappt när jag var på Bio senast, och för det andra så känns det som om det är en evighet sedan jag och Henke gjorde någonting sådant tillsammans, bara vi två. Jag har varit så inne i allting annat, som både har varit, och är, att jag inte har fokuserat på mitt förhållande över huvud taget. Vilket är förståligt, men samtidigt måste jag nog börja vårda det jag faktiskt har, en fantastisk sambo, på alla sätt och vis.




Kommentarer
Postat av: emma

spana in min lilla TÄVLING på

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra dag! <3

kram emma

2009-03-14 @ 13:15:06
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0