Babbel

Fredag idag, dagarna går så fort att man inte ens hinner med att blinka. Dagarna liksom bara flyter samman. Idag/ikväll är jag hemma hos mamma, hon ska nämligen flytta i morgon, fast bara en gata bort, och jag ska hjälpa till. När jag och Henke flyttade upp till huset så var pappa med och hjälpte till. Det var inte alls längesedan. Det känns som det var igår. Jag saknar pappa så fruktansvärt mycket. Älska, älska, älska! Idag slutade jag jobbet så pass tidigt att vi hann med en sväng på Allum tillsammans (ett köpcentrum) och jag fick ett par nya jeans av mammsen. Vilket var väldigt välbehövligt. Sedan har jag även varit med Emilie. Vi var uppe hos grannen (Gustaf) alldeles nyss och tog några glas vin. Han och hans två arbetskamrater skulle ut och partja och då gick jag och Emilie hem till oss själva. Mamma ligger och sover och jag har bara mig själv som sällskap. Jag längtar efter Henke. Det är inte klokt. Men efter att ha spenderat varenda natt (och dag dessutom) ihop i vad som känns som en evighet är det inte så konstigt. Hos han hör jag hemma, så enkelt är det. Nu har jag dock skrivit en väldigt osammanhängande text, men det får ni godta. God natt!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0