Återbesök på Sahlgrenska

Nu växer klumpen i magen ytterliggare. Jag, mamma och lillasyster har bestämt oss för att besöka Sahlgrenska på måndag för att få lite mer klarhet i vad som hände med pappa. Vi känner att vi har blev orättvist behandlade av både sjukhuset och personalen under pappas vistelse där, och behöver hjälp med att åtminstone försöka förstå. Allting är en enda röra, jag accepterar fortfarande inte att pappa faktiskt är borta. Mitt hjärta värker så fruktansvärt. Och jag vet inte hur mycker mer jag klarar av. Bara att behöva gå i närheten utav det där stället igen ger mig kalla kårar, och jag som lovade mig själv att aldrig någonsin sätta min fot där igen.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0