Midsommardagen

På midsommardagen korkade vi upp en flaska champagne och åkte hela vägen till Marstrand. Vi hoppades på ytterliggare en rolig kväll men tappade snabbt humöret då det var drygt tio grader "innomhus" och vi var tvugna att ta av oss våra tunna jackor. Vakterna stod i garderoben med benen brett isär och armarna i kors och det såg ut som om dom trodde att dom ägde hela världen. Vi frös och jag kan ärligt talat säga att det inte alltid blir vad man gör det till.




Skål!



Bella ville smaka (vilket hon självklart inte fick)



Tommy, Henke och jag



Agne och Tommy



Jag och Henke



Efter en halvtimma lyckades jag dock få ut min lilla jacka, det firade jag med en Cosmo


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0