I taket lyser stjärnorna

Vilken lugn och skön dag vi har haft det här hemma idag. Jag sov ända till halv elva idag, vilket jag inte har gjort på år och dagar, blev väldigt förvånad då jag såg att klockan var så mycket. Det var nog kroppen som sa sitt, har känt mig krasslig i drygt en vecka nu. Ibland är det så skönt att bara vara. I och för sig så har jag både städat och tvättat här hemma, men några alltför stora ansträngningar har inte gjort. Alldeles nyss tittade vi klart på filmen "I taket lyser stjärnorna", vilket jag tror var ett dåligt filmval ifrån våran sida. Inte för att den var dålig, utan fruktansvärt tragisk. Jag känner fortfarande paniken i hela kroppen och kommer nog inte kunna sova på flera timmar. Det är nog en film som kan ge vilken människa som helst en riktig verklighetsuppfattning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker ni om michael jackson? från att han va liten till nu, även om britney? poositivt/negativt? kommentera under "paparazzi" vill gärna ha åsikter :)

2009-06-07 @ 02:51:16
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tycker ni om michael jackson? från att han va liten till nu, även om britney? poositivt/negativt? kommentera under "paparazzi" vill gärna ha åsikter :)

2009-06-07 @ 02:51:17
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0