Helgens bravader

Vilken sommarvärme! Jag hoppas verkligen att vädret håller i sig även under semestern.

Nåväl, igår kom Emilie hit för lite skitsnack och "miniförfest", därefter åkte vi in till Park Lane (en nattklubb) där det blev ännu mera skitsnack och en enda Strawberry Daiquiri. Vad jag däremot inte förstår är varför gå ut över huvud taget? Det är alldeles för fulla människor överallt, och det spelas så hög musik att man inte ens kan ha en vanlig konversation. Nej, det var sista gången jag spenderade en kväll inne i stan. Jag tror till och med att jag och Henke var hemma redan klockan ett.

Idag har jag och Bella spenderat en mysig heldag hemma hos mamma och Elsa, hundarna har nog blivit bästisar vid det här laget.



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0