Ett bra avslut på helgen

Återigen söndag, en regning sådan dessutom. Idag har det varit full rulle hela dagen här hemma, besök efter besök, nästan som en fritidsgård faktiskt. Höjdpunkten var när Emilie tittade förbi, vi tog en långpromenad med Bella, bakade hemmagjort pizza till "grabbarna", kollade på Sex And The City The Movie, och planerade inför Greklandsresan som vi ska göra tillsammans i början utav Juli. På fredag är tillexempel en bikini-jakt inplanerad. I morgon har jag helt andra planer, så som ett läkarbesök, som jag bokstavligen fruktar, har en del problem som jag vill kolla upp, födelsemärken och märkliga knölar. Klumpen som jag vanligtvis har i magen har växt om möjligt till dubbel storlek för tillfället. Nu väntar dock sängen och jag ska försöka försvinna till drömmarnas värld, förhoppningsvis utspelar det sig en lycklig dröm där inatt.



Jag och Bella innan röstningen i morse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin och intressant blogg du har:)

2009-06-07 @ 21:32:44
Postat av: Mikaela

Så fin hund :)

besök gärna min blogg!

2009-06-07 @ 23:15:44
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/
Postat av: nadja

vilken lite sötnos

2009-06-08 @ 10:08:07
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0