Mixed emotions

Jag har en ganska så olustig känsla i kroppen. Det känns som att hela kroppen går på högvarv, jag är i stort behov av uppmärksamhet, vill hitta på saker - har saker att hitta på, men samtidigt känner jag mig extremt uttråkad, ingenting känns tillräckligt lönt för att lyfta ändan min ifrån den här sköna "soffkuddehörnan" jag har byggt under förmiddagen. Jag känner mig uttråkad men är alldeles för bekväm (ogillar att kalla mig själv lat) för mitt eget bästa. Så istället sitter jag här, visslar en liten melodi, observerar hur fridfullt våran lilla vovvsing nannar, skruvar lite på baken för att sätta mig om möjligt ännu mera bekvämt, pustar, stönar, och suckar.. vad kan jag göra, vart kan jag finna lite energi? Inte just här, det är jag väl medveten om, men ändå sitter jag kvar.




Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0