B's första bussresa

Igår spenderade jag eftermiddagen och kvällen hemma hos mamma, och lillasyster. Jag tog med mig lilla B på bussen för första gången. Hon somnade tryggt i mattes knä, och gnydde bara de sista fem minuterna, vilket är förståeligt med tanke på att bussresan tog över en timma.

Vi hade förövrigt en mysig kväll. Pappa hade namnsdag så vi åt hans favorittårta. Jag åt en bit för dig också, älskade pappsen. Vi tänker på dig hela tiden och saknar dig så mycket att det gör ont, fruktsvärt ont.

Vi kollade även på Let's Dance. Morgan och Magnus är båda mina favoriter. Carl-Jan förstår jag inte riktigt varför han är kvar. Att Kitty åkte ut tyckte jag varken var bra eller dåligt. Efter Carl-Jan hade åkt ut, skulle det vara Kittys tur att åka ut i vilket fall som helst, enligt min mening.

Idag är det alla hjärtans dag, tänkte därför gå in och pussa min älskade sambo H god morgon!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0