Saknaden är obeskrivlig

Jag slapp åka buss hem till mamma igår. Jag har en sådan snäll morbror som kom och hämtade mig. Väl hos mamma tittade vi på Let's Dance (som vanligt) och åt ost och kex. Jag fick med mig två utav pappas skjortor hem, och jag har en känsla av att jag kommer bosätta mig i en utav dom tills vidare. Den luktade dessvärre inte pappa, den måste ha varit rentvättad, men det var en utav hans favoritskjortor. Jag saknar honom så obeskrivligt mycket. Tårarna bara rinner och det går inte att få ett stopp på dom.





Enda bilden från igår, att fota två hundar samtidigt är inte speciellt lätt



Jag och lilla B var förövrigt uppe hos Gustaf (som jag har känt sedan jag var i tio-års-ålder ungefär) i fem minuter igår, som praktiskt taget bor vägg-i-vägg med mamma. Till hans förvåning kissade hon mitt på hans matta. Men vem kan vara sur på en sådan här liten krabat? :)

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0