Planer inför kvällen

Idag ska H iväg, för att träffa några vänner och spela rollspel. Därför tänkte jag passa på att mysa till det lite extra med mamma ikväll. Gosa med vovvarna, försöka äta lite, grönsaker med dipp har jag bestämt att det blir som snacks, kolla på Let's Dance. Förhoppningsvis kommer även min morbror hit en liten stund. Samtidigt som mormor och morfar bara bor några trappuppgångar härifrån mamma och pappas lägenhet. Min lillasyster kommer inte hem förren på söndag, så henne får jag tyvärr inte träffa idag heller. Hon hade nog dock inte gett mig tillåtelse till att vara i hennes rum, och sitta vid hennes dator, vilket jag gör just nu. Så P, skyll dig själv!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0