Morgon


Inatt drömde jag om pappa igen. Att han var sjuk, men skulle bli bra. Han känns så himla nära.


Idag är jag uppe tidigt, trots att jag är "ledig" ifrån jobbet. Jag och mamma ska till nämligen till begravningsbyrån idag. Fast det är inte förrens klockan två. Vi hade dock tänkt att ta en fika innan.

Jag har precis varit ute med lilla B, och satt på Vakna Med The Voice på Kanal 5. Vilket jag faktiskt aldrig har tittat  (knappt lyssnat) på tidigare. Jag föredrog NRJ In The Morning, när jag kom åt en radio på morgonen "förr i tiden".

Nu hade jag alldeles strax tänkt att gå ner och göra lite frukost till mig och min älskade H.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0