Melodifestivalen 2009

Idag tyckte jag det var mycket högre kvalitet på artisterna i Melodifestivalen. Och alla bidragen som gick vidare till både Globen, och andra chansen var värdiga "vinnare". Måns hade nog dock varit en favorit, oavsätt hur hans låt hade varit.

Jag, H och lilla B har haft en lugn och mysig alla hjärtansdag. Jag fick andra säsongen av One Tree Hill utav H i alla hjärtans dag present. Vilket passade bra, med tanke på att jag precis sett klart säsong ett. Till den serien kan jag rymma, när verkligheten gör sig påmind.

Efter att vi varit i affären förut, och satt i bilen påväg hem hoppade det fram två stycken rådjur mitt framför näsan på oss, men ingenting hände. Änglavakt, älskade pappa.

Nu är jag oerhört trött. Kom hem vid två-tiden inatt, och gick upp vid sju i morse. Sängen väntar, och förhoppningsvis kan jag sova några timmar i streck inatt åtminstone.

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0