Fina, underbara pappa

Jag försökte alldeles nyss att ringa till pappas mobil. Det är fruktansvärt. Det här är det absolut värsta jag någonsin har varit med om. Det känns som om jag ska gå sönder hela tiden. Jag försöker att vara stark, men jag orkar inte mera. Jag orkar helt enkelt inte. Min pappa var, är, verkligen den mest ödmjukaste och snällaste personen i hela världen. Jag kan inte komma på en enda gång jag haft en konflikt med pappa. Han stöttade mig till 100% i allting jag gjorde. Hur ska livet någonsin kunna bli bra igen, utan honom. Jag hade kunnat göra vad som helst för att få honom tillbaka. Pappa, jag vill krama dig, hårt, och aldrig någonsin släppa taget. Fina, underbara pappa.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0