HEJA CALLE!

Jag sitter ensam hemma och tittar på Idol. Jag sitter liksom själv och kollar på Idol-finalen. Hur tragiskt låter inte det då? Men jag sitter verkligen och njuter. Det är väldigt sällan jag får lite egentid och jag passar på helt enkelt. Jag har ätit skräp till middag, fällt några tårar, pratat högt med vad jag vet är pappa, fällt ytterliggare några tårar (eller snarare storbölat) och nu tittar jag som sagt på Idol. Idag har jag till och med röstat, men bara en gång, jag är ju trots allt en fattig student. Fast idag jobbade jag faktiskt, tänk att ha ett stort leende på läpparna när man går upp på morgonen för att man vet att en dag med en massa busiga förskolebarn väntar en. Oj, vad jag saknar mitt gamla jobb. Men tillbaka till Idol, HEJA CALLE!

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0