Roadtrip


Sent igår kväll kom min syster och hennes "nya" sambo till Göteborg. Lite surt att jag förmodligen inte kommer hinna träffa dom. Idag jobbade jag nämligen till halv sju, och i morgon är det kris på jobbet så jag antagligen kommer därifrån alltför tidigt i morgon heller. Tidigare var jag så optimistisk att jag trodde att jag skulle hinna träffa dom i morgon efter jobbet, men eftersom dom ska ända till Stockholm så antar jag att dom inte är kvar i stan vid fem. Jag skulle dock väldigt gärna vilja träffa dom så därför planerar jag och mamma om en liten roadtrip till Stockholm inom en snar framtid, surprise, surprise.



Jag och min söta syster

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

söt bild:)

2009-04-02 @ 14:54:33
URL: http://halshammar.se

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0