Idag är det ingen vanlig dag..


För idag är det Henkes födelsedag, hurra, hurra, hurra! Idag fyller min älskade sambo år. Dagen har knallat på som vanligt. Förutom födelsedagspresenter och extra många pussar då såklart. Egentligen kan jag tycka att man borde fira sin födelsedag ordentligt, varje år, trots att man har kommit till det stadiet då det inte är lika kul att bli äldre. I och för sig, med tanke på våran åldersskillnad så kanske jag känner precis likadant då det är min tur. Det är samma sak på jobbet, en del av mina arbetskamrater vill inte ens att man ska kommentera att dom fyller år, och så kommer lilla jag tjugotvå år gammal och tycker fortfarande att det är jättekul att fylla år. Vi får helt enkelt se hur länge till det känns just kul. Jag skulle tippa till sisådär tjugofem. Eller, vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0