Henkes födelsedagspresent

Henke fyller år på torsdag och därför har jag varit i stan hela eftermiddagen för lite present-shopping. Vilket jag lyckades med, över förväntan dessutom. Jag är faktiskt nöjd med årets födelsedagspresent, möjligtvis för första gången någonsin. Det bästa av allt var ändå att han sa åt mig att köpa precis vad jag ville, vilket jag självklart gjorde. Jag litar på dig sa han. Det får mig nästan, fast bara nästan vara lite orolig inför torsdagmorgonens öppning utav paket. Men om jag är nöjd, så borde väl även han vara nöjd? Han sa ju faktiskt att han litade på mig. Det är precis det jag ska skylla på om jag får se några ledsna miner på torsdag, jajamensan. Babbel, babbel.


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Skriv in din bloggadress, tack!

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0